Witamy na Forum Polonii w Dallas!

Nike Zoom Mens

Kacik muzyczny, literacki i filmowy...

Moderator: kris_k

zuimei2017

Nike Zoom Mens

Post autor: zuimei2017 » wt wrz 12, 2017 9:02 pm

Obrazek

Een paar weken geleden schreef ik een bericht over hoe mijn lopende lijd aan mijn terugkeer naar het onderwijs leidde. Ik heb tijdens het schooljaar niet veel kilometers gelegd, maar mijn doel voor de zomer was om mezelf terug te krijgen in wat schijn van lopende vorm.Nike Zoom Shoes Ik ben blij om te zeggen dat ik veel vooruitgang heb geboekt op die front. Alhoewel ik nergens in de buurt ben van de vorm waarin ik regelmatig marathons had, heb ik deze week al 9 tot 8 km afgelopen. geeft me een schot op mijn eerste 30 + mijl week in meer dan een jaar.

Aangezien Kevin Durant voor de tweede keer in zijn carriere in de NBA-finale wacht te spelen in zijn zoektocht naar zijn eerste NBA-kampioenschap, viert Nike de release van zijn tiende handtekeningstroker. De Nike Zoom Mens is ontworpen met de meest geavanceerde Flyknit-constructie die ooit op een basketbal sneaker is gezien. Dit biedt flexibiliteit, ondersteuning en ademend vermogen. Durant's laatste handtekeningmodel beschikt ook over een robuuste snijsysteem voor een vergrendelde pasvorm, full-length Zoom Air-kussen en een comfortabele bootie-constructie. Specifiek ontworpen om Durant's unieke vaardigheden op het hof te passen, kunt u nu de Nike Zoom KD10 bij Sneakerhead aanschaffen.

Generatie na generatie, de Nike Zoom Running Shoes Elite-serie heeft lopers een veelzijdige prestatie training optie aangeboden met een behoorlijke hoeveelheid kussen. De schoen heeft in de Nike-familie geleefd als een iets lichtere en snellere versie van de Pegasus, maar een nauwere inspectie van specs en technologie laat zien dat de twee schoenen niet zo veel verschillen. Terwijl de voorbije Elites een duidelijke Zoom Air-eenheid hebben, evenals een licht lichter gewicht en een lagere hak-tot-teen-offset, heeft de schoen nog geen functies die het echt uit elkaar zetten als een opmerkelijke prestatie trainer.

Ik zou normaal gesproken niet aanraden om dezelfde trainers te oefenen om in te ontspannen, want van mijn persoonlijke ervaring krijgen mijn trainers trainingen zweetig en stinkend, maar ik vind het echt leuk hoe de Nike Zoom Shoes Womens Structure 2.0 er uitzien. Ze zijn meer afgerond dan gebruikelijke lopende trainers waardoor ze meer veelzijdig lijken, dat wil zeggen, het is niet duidelijk dat ze trainers uitvoeren. Plus, zoals ik al eerder heb genoemd, zijn ze super comfortabel, je voelt alsof je slippers hebt. Ik droeg deze om de andere dag te werken met mager jeans en ze voelden zich als een droom.

http://www.jtsportsnl.com/