Witamy na Forum Polonii w Dallas!

wypalenie zawodowe

Na kazdy temat zwiazany z Polonia....

Moderator: kris_k

ola89

Re: wypalenie zawodowe

Post autor: ola89 » pn lip 24, 2017 6:54 am

Jeżeli pojawia się wypalenie zawodowe to najlepiej zmienić pracę. Ja tak zrobiłam kilka lat temu i teraz pracuje w urzędzie miasta, chwalę sobie. Jestem głównie odpowiedzialna za zaoptrywanie urzędu w artykuły papiernicze np https://biurwa.pl/organizacja-dokumento ... 213_1.html ale nie tylko. Natomiast wracając do zakupów, obsługa w sklepie Biurwa.pl zawsze ok.

matix
Posty: 20
Rejestracja: pt sie 11, 2017 6:14 am

Re: wypalenie zawodowe

Post autor: matix » pt sie 11, 2017 6:44 am

Przy dzisiejszym zabieganym trybie życia jest to niestety norma, ale nie można się jej poddawać i po prostu trzeba zmieniać swój tryb życia, nie dawać się rutynie.

Halka40
Posty: 23
Rejestracja: śr maja 31, 2017 8:14 am

Re: wypalenie zawodowe

Post autor: Halka40 » pt sie 11, 2017 7:27 am

Myslę, że każdego wcześniej czy poźniej dopada taki moment, jest to normalne zwłaszcza, gdy przez dłuższy czas wykonujemy jedno i to samo.

tama

Re: wypalenie zawodowe

Post autor: tama » sob paź 21, 2017 10:22 am

Jak masz wypalenie zawodowe zrób przebranżowienie albo, podnieś swoje kwalifikacje idź na jakieś kursy które dają Ci powera,
sprawdź sobie stronę www, tam są szkolenia motywacyjne. Myślę że po nich odnajdziesz swoją dawną iskierkę zawodową, a może i podniesiesz swoje kwalifikacje i awansujesz, kto wie, krok musisz zrobić najpierw Ty.

LipnyGosc
Posty: 4
Rejestracja: sob paź 21, 2017 11:56 am

Re: wypalenie zawodowe

Post autor: LipnyGosc » sob paź 21, 2017 11:57 am

Przerąbana sprawa z takim wypaleniem zawodowym, to naprawdę musi być coś strasznego...

SEreptis
Posty: 40
Rejestracja: sob lis 25, 2017 6:07 am

Re: wypalenie zawodowe

Post autor: SEreptis » sob sty 13, 2018 8:36 am

Może w takim razie załóż własna firmę? Co prawda nie ijest to proste - http://bydgoszcz.naszemiasto.pl/artykul ... id,tm.html, jednocześnie warto pamiętać, że pracując na własny rachunek ciężko o wypalenie zawodowe ;)

Awatar użytkownika
lucynax
Posty: 2
Rejestracja: sob sty 13, 2018 10:48 am
Lokalizacja: Bytom
Kontaktowanie:

Re: wypalenie zawodowe

Post autor: lucynax » sob sty 13, 2018 10:51 am

ola89 pisze:
pn lip 24, 2017 6:54 am
Jeżeli pojawia się wypalenie zawodowe to najlepiej zmienić pracę.
A co jesli ktos nie moze? Ja sama od dawna probuje sobie poradzic z tym problemem, czuje sie jak przepuszczona przez maszynke do miesa.

original_freak
Posty: 8
Rejestracja: wt gru 26, 2017 9:33 am

Re: wypalenie zawodowe

Post autor: original_freak » pn sty 15, 2018 5:36 am

Przede wszystkim sądzę, że należy patrzeć optymistycznie, nawet jeżeli w danej chwili o to ciężko. Wypalenie zawodowe może prowadzić w dalszej perspektywie do znalezienia nowych zainteresowań i pasji, otwiera na nowe możliwości i próbowanie nieznanego. :) Warto co jakiś czas spojrzeć w zupełnie inną stronę i dojrzeć nowe sposoby życia i pomnażania gotówki. Ja dzięki wypaleniu przeczytałam o możliwości wykupienia spółki na sprzedaż i teraz poważnie się zastanawiam nad przekuciem pasji w biznes. Myślę, że warto spróbować, nie czuję, żebym miała coś do stracenia, a do zyskania jest bardzo dużo - doświadczenie, którego nikt mi nie odbierze.

Odpowiedz

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 19 gości