Witamy na Forum Polonii w Dallas!

Co robić w wieczór kawalerski?

Na kazdy temat...... + przeniesione Internet, komputery + Humor i satyra

Moderator: kris_k

Darek92
Posty: 1
Rejestracja: pt sie 03, 2018 4:19 am

Re: Co robić w wieczór kawalerski?

Post autor: Darek92 » pt sie 03, 2018 4:21 am

My byliśmy na paintballu

Ailis
Posty: 25
Rejestracja: pn sty 22, 2018 2:28 am

Re: Co robić w wieczór kawalerski?

Post autor: Ailis » pt sie 17, 2018 5:03 am

Moi znajomi organizowali wieczór kawalerski we Wrocławiu i wiem że dla przyszłego Pana młodego wykupili lit paralotnią z atrakcjami, ponoć tak świetnie się wszyscy bawili, że nawet było o wiele lepiej tam niż w klubie. Myślę że takie atrakcje też są świetnym rozwiązaniem.

Lord
Posty: 2
Rejestracja: wt sie 14, 2018 7:39 am

Re: Co robić w wieczór kawalerski?

Post autor: Lord » pt sie 17, 2018 5:26 am

ja polecam klub go-go... zawsze będzie co wspominać :)


__________________________________________
sklep.wentylatorownia.pl

adrian44

Re: Co robić w wieczór kawalerski?

Post autor: adrian44 » śr wrz 26, 2018 3:36 am

Kluby go-go już są staromodne. Teraz lepiej postawić np na jakiś szalona wyprawę np na quady. U nich widziałem taką ofertę http://www.dreamlandia.pl/quady-krakow/ . Moim zdaniem świetna sprawa.

Zamężny

Re: Co robić w wieczór kawalerski?

Post autor: Zamężny » pt paź 05, 2018 6:57 am

Wieczór kawalerski to tak naprawdę ostatni wolny wieczór, beż żony, na legalu, że tak powiem. Jako, że jestem wierny mojej wybrance, nawet nie myślę o jakiś późniejszych wyskokach. Dlatego zamiast siedzieć w domu, skoczyliśmy sobie z chłopakami do klubu New Orleans Club w Warszawie. Tańczyły tam naprawdę piękne dziewczyny i nawet miałem prywatny taniec zamówiony. Popatrzyliśmy, pomarzyliśmy, wypiliśmy i rozeszliśmy się do domów. Wszystko z klasą.

daga

Re: Co robić w wieczór kawalerski?

Post autor: daga » sob gru 29, 2018 3:08 am

Wszelkie typu gadżety na taki wieczór ale też balony, serpentyny itp to spokojnie można znaleźć na https://godanparty.pl/ . Mają sporo towaru, a wszystko tak ładnie wygląda że chciałabym mieć dosłownie każdy rodzaj w moim domu. Ale jak będę miała nowy dom to możliwe, że tak się stanie. Wracając to mają wszystko dobrej jakości bo już nie raz od nich coś zamawiałam

tagla
Posty: 2
Rejestracja: sob gru 29, 2018 4:56 am

Re: Co robić w wieczór kawalerski?

Post autor: tagla » sob gru 29, 2018 4:57 am

dobrym wyjściem jest tour po klubach w jakimś dużym mieście :D

FeelG
Posty: 10
Rejestracja: sob lis 04, 2017 3:43 pm

Re: Co robić w wieczór kawalerski?

Post autor: FeelG » wt sty 15, 2019 3:50 pm

Aktualnie jestem na etapie domykania calosci. Za 2 tygodnie jedziemy z chlopakami do trzciela do rancho colorado na 3-dniowy wieczor kawalerski. Czuje ze bedzie grubo, ale przeciez o to chodzi. Bez zon, w domku na 10 osob. Marzenia jednak sie spelniaja :) Troche sie balem tej calej organizacji, ale to tak naprawde kwestia znalezienia dobrej miejscowki, gdzie wszystko jest na miejscu z wypasionymi atrakcjami typu off-road czy strzelnica. Wszystko po wybraniu atrakcji ogarniaja wlasciciele

Awatar użytkownika
Zaluzja81
Posty: 15
Rejestracja: ndz sty 03, 2016 4:52 am
Lokalizacja: Olsztyn

Re: Co robić w wieczór kawalerski?

Post autor: Zaluzja81 » pt sty 18, 2019 6:36 am

ja wszystkich z Łodzi zapraszam na https://poligonpaintball.pl/, bardzo fajne miejsca na painball
Kiedyż skończy się to szaleństwo?

Awatar użytkownika
Zaluzja81
Posty: 15
Rejestracja: ndz sty 03, 2016 4:52 am
Lokalizacja: Olsztyn

Re: Co robić w wieczór kawalerski?

Post autor: Zaluzja81 » ndz mar 10, 2019 6:45 am

poza tym firma https://poligonpaintball.pl/oferta/wiec ... walerskie/ organizuje wieczory kawalerskie w Łodzi
Kiedyż skończy się to szaleństwo?

Awatar użytkownika
ala95
Posty: 2
Rejestracja: pn mar 11, 2019 6:51 am
Lokalizacja: Warszawa/Dallas

Re: Co robić w wieczór kawalerski?

Post autor: ala95 » pn mar 11, 2019 6:54 am

Oby tylko dobrze się bawić, ale nie przesadzić ;-)

tekla62

Re: Co robić w wieczór kawalerski?

Post autor: tekla62 » pn mar 25, 2019 1:25 pm

Jak lubicie rozrywki kulturalne to może warto pomyśleć o imprezie na mieście. Często takie organizowane są np. w Trójmieście. Zerknij na https://teatrszekspirowski.pl/trojmiejs ... ulturalne/ . Często tam w okresie letnim odbywają się takie różne imprezy.

daleka
Posty: 123
Rejestracja: wt lip 16, 2013 5:58 am

Re: Co robić w wieczór kawalerski?

Post autor: daleka » śr kwie 10, 2019 7:06 am

Na wieczór kawalerski świetnym pomysłem jest paintball. Dzięki temu można się świetnie bawić. Jeśli ja Was nie przekonuję, to może ten tekst to zrobi: http://abcporady.pl/dlaczego-paintball- ... rzal-w-10/ . Sprawdźcie, jakie są powody, dla których warto się zdecydować na taką aktywność.

Awatar użytkownika
Zaluzja81
Posty: 15
Rejestracja: ndz sty 03, 2016 4:52 am
Lokalizacja: Olsztyn

Re: Co robić w wieczór kawalerski?

Post autor: Zaluzja81 » pt kwie 19, 2019 3:42 am

na wieczór kawalerski polecam https://poligonpaintball.pl/oferta/wiec ... walerskie/ z Łodzi, mega zabawa
Kiedyż skończy się to szaleństwo?

Odpowiedz