Witamy na Forum Polonii w Dallas!

sig lidt som en

Polskie organizacje w Dallas, Polski Kosciol, Polonia w Texasie ... Polish organization in Dallas area / Polish Church

Moderator: kris_k

lasky1994

sig lidt som en

Post autor: lasky1994 » czw gru 07, 2017 1:51 am

Det tog et par ?r f?r videoafspilning af mig l?b, der matchede hvad jeg forestillede mig at ske. Nu er en forfodsstrike en anden karakter for mig, og jeg f?ler mig som en bedre l?ber som f?lge heraf. Ligesom mange tr?nere har jeg g?et videre til at opmuntre andre til at arbejde p? at forbedre deres l?bende form - og at eliminere en h?lstrejke har v?ret en del af det. Men for nylig er jeg begyndt at f?le sig lidt som en, der blev Nike Free 3.0 V3 Damesomdannet til en religion af nidk?rere, der nu har forsvundet deres tro - fordi der Adidas Zx 850 Herren har v?ret et s?rskilt skifte v?k fra de "helsekr?vende er ondskabsfulde" pr?dik af de sidste par ?r.

"Helt sl?ende har f?et mere negativ tryk, end det fortjener," mener Jessica Leitch, direkt?r for Run3D Clinic i Oxford. "Beviset st?tter simpelthen ikke teorien om, at alle skal l?be med en midfoot eller forfodstrejke for at undg? skade. Ja, det ?ndrer lastmekanik, med led og v?v stresset forskelligt af forskellige footstrike-typer, men i s? fald skifter det ofte problemet fra et omr?de til et andet. "

Mitchell Phillips, direkt?r for gait specials StrideUK, er enig i, at en ?ndring snarere end en reduktion i skader er det sandsynlige resultat af at skifte footstrike. "En migrering fra h?l til forfodt l?b kan reducere antallet af kn?relaterede skader,Nike Roshe Run Heren men ?ge potentialet for kalvrelaterede skader," siger han.

N?r det er sagt, har en retrospektiv unders?gelse ved Harvard University i 2012 fundet ud af, at i l?bet af en konkurrencedygtig ?rstid oplevede forfodstrejdere p? kollegiet l?bende hold f?rre skader end h?lestregere. Kritikere h?vdede, at l?bere involveret i unders?gelsen var "selvvalgte" forfodsstrikere. Det var med andre ord deres naturlige skridt, og de var ikke blevet tvunget til at ?ndre det. Og som Leitch p?peger, bliver footstrike ofte unders?gt, fordi det er en nem variabel at m?le - det er ikke n?dvendigvis forbundet ?rsag med virkning.

Men Balk mener, at forfoot running er blevet solgt. "Der er flere myter om forfoot landing," siger han. "En er, at alle, der k?rer barfodet lander p?Nike Internationalist Womens forfoden: ikke sandt. Nogle barfodl?bere lander fladt eller p? h?len. "(En Adidas Ultra Boost Mujer unders?gelse af almindeligvis uskyldige l?bere viste dette.)" For det andet er der en overbevisning om, at alle elite l?bere lander p? forfoden, hvilket er helt usandsynligt. Og for det tredje er der et krav om, at h?l landing for?rsager bremsning, mens forfoot landing ikke - men det er ikke n?dvendigvis tilf?ldet. Andre faktorer, s