Witamy na Forum Polonii w Dallas!

voor het eerst sinds ik

Polskie organizacje w Dallas, Polski Kosciol, Polonia w Texasie ... Polish organization in Dallas area / Polish Church

Moderator: kris_k

lasky1994

voor het eerst sinds ik

Post autor: lasky1994 » wt gru 05, 2017 9:23 pm

Dus ik had twee redenen om me op die dag in april door de straten van Londen te slepen. Ik rende voor mijn nichtje en moeder, die allebei epilepsie hadden, en ik rende om mezelf te bewijzen dat ik een doel had.

Sinds de marathon heb ik last van blessures en heb ik gevochten om elke energie te vinden tijdens mijn eerste IVF-cyclus. Het eindigde allemaal met Kerstmis - kerstavond om precies te zijn. Dus voor mij was Kerstmis een van de droevigste momenten in mijn leven en begon een periode Nike Roshe Run Femmevan verdriet.

Maar nu moet ik het proces van genezing starten. Nike Cortez Damen En Adidas Zx 850 Damen zo ben ik weer aan het hardlopen. Ik ging vandaag uit voor mijn eerste run - een zachte 2,5 mijl. En voor het eerst sinds ik in oktober met de behandeling begon, voelde ik mezelf weer als mezelf. Ik stapte uit in de winterzon, luisterde naar muziek en glimlachte naar mezelf, ik begon te genezen.

We lopen allemaal om verschillende redenen: voor het concurrentievermogen, voor de lol, om af te vallen, en sommigen van ons rennen om onszelf te genezen. Dus daarom lach ik naar elke renner die ik voorbijloop. We zijn allemaal op reis, we hebben gewoon verschillende eindes. Sport Engeland's enquêteresultaten voor Actieve mensen zijn donderdag vrijgegeven. Hoewel het nieuws niet leuk was om te lezen - vooral voor zwemliefhebbers - waren er een paar juichende statistieken Nike Air Vapormax Womens voor supporters van hardlopen. Hier zijn ze, met dank aan England Athletics, om over na te denken als je op de trottoirs beukt, de sneeuw doorploetert of dit weekend door de modder ploegt.

Een totaal van 2.162 miljoen mensen van 16 jaar en ouder namen deel aan atletiek gedurende ten minste 30 minuten per week in het jaar van oktober 2013 tot oktober 2014. Dit was een toename van het aantal van 2.016 miljoen het voorgaande jaar. Met de 14-16 leeftijdscategorie inbegrepen, bereikt het cijfer nu 2.288 miljoen.

Het aantal 16-plussers dat 30 minuten per week of langer actief was, groeide van 1,95 miljoen naar 2,08 miljoen.

De cijfers voor baan en veld stegen van iets minder dan 92.000 tot bijna 108.000.

Het aantal geregistreerde clubsporters bij England Athletics bedraagt ??momenteel iets minder dan 135.Nike Air Presto Femme 000 Adidas Zx 700 Donna voor 2014-15, al meer dan 2.000 hoger dan het vorige record dat werd vastgelegd in het jaar van de Olympische en Paralympische Spelen van 2012 in Londen.

En tot slot, laten we niet vergeten dat 2014 ook het jaar was dat parkrun zijn 10e verjaardag vierde - en 5.135.983 runs gelogd.