Witamy na Forum Polonii w Dallas!

fik arme til at pumpe

Polskie organizacje w Dallas, Polski Kosciol, Polonia w Texasie ... Polish organization in Dallas area / Polish Church

Moderator: kris_k

lasky1994

fik arme til at pumpe

Post autor: lasky1994 » wt gru 05, 2017 8:39 pm

Vigtigheden i hele er at mastere grunde til effektiv Nike Air Max Command Damen gruppeledelse, gennem enkelhed, klarhed og god kommunikation i begge retninger. Og som om at bevise et punkt, er det ?jeblik, der sidder fast i mit sind, en simpel. Vi blev bedt om at observere nogle l?bere, der havde f?et at vide at de havde heliumballoner knyttet til deres hoveder. Resultaterne var Asics Gel lyte 5 Femme tankev?kkende - de l?b ikke bare med en mere opretst?ende stil - de ?bnede ogs? deres skuldre, hvilket igen fik arme til at pumpe h?rdere. En simpel instruktion kan have en vidtr?kkende virkning.

Kursusmaterialerne g?r deres bit for at Adidas Zx Flux Damen hj?lpe med at koge essensen ned til de centrale Nike Roshe Run Heren komponenter, du har brug for. Der er flash kort p? forskellige emner, fra sikkerhed til teknik, til at str?kke - hver indeholder kuglepenne p?mindelser om de vigtigste ting at huske. Det er dog sv?rt at forestille sig at f?lge hver enkelt anbefaling. For Nike Free 5.0 Dames eksempel, n?r der vises str?kninger, foresl?s det, at lederen skal forblive tavs, s? tilskuerne kan koncentrere sig om positionen af ??arme og ben. Jeg tror, ??at dette er diskutabelt, eller i det mindste usandsynligt for mig, som en snakkende walisiskmand, der aldrig kan afslutte en s?tning uden Nike Free 4.0 V2 Dames at komme i gang p? den n?ste. Men ved at opstille en ramme sikrer det sig, at de vilde ledere kommer v?k i stand til at overveje den brede vifte af elementer, der g?r i at lede en gruppe - og dermed opn?r kurset alt, hvad det lover.

Siden jeg har gennemf?rt kurset, er jeg begyndt at lede en lille gruppe for?ldre p? min s?nns skole og tackle Couch til 5k. At gennemf?re LiRF-kurset og f? en licens giver dig forsikring om at lede en gruppe og f? adgang til yderligere ressourcer for at inspirere og passe dine l?bere (selvom du kan f? Nike Free Run 3 Heren mange lignende ting p? Hent). Jeg kom v?k fra den f?rste session med et stort grin p? mit ansigt. Alle mine begyndere havde gjort det rigtig godt og skubbet sig ud af deres komfortzoner og efterlod mig glad for, at jeg havde skubbet mig ud af mine.