Witamy na Forum Polonii w Dallas!

Maar toen ik voor het eerst

Polskie organizacje w Dallas, Polski Kosciol, Polonia w Texasie ... Polish organization in Dallas area / Polish Church

Moderator: kris_k

lasky1994

Maar toen ik voor het eerst

Post autor: lasky1994 » pn gru 04, 2017 11:43 pm

Had je toen iets in de races - geen gels enzovoort? Nee, alleen water. Nou, eigenlijk werden we gesponsord door Robinsons, dus er was squash. Vroeger stopte ik het kleinste beetje citroenpompoen in het water. Maar toen gaf Bryan me geleibonen; Ik at ze vrij veel voor een wedstrijd.

Wat was je na-race-verwennerij? Chocolade, veel chocolade. Vroeger haalden we ook Marsrepen. Ik hou nog steeds van chocolade.

Wie zou je kijken, Mo Farah of Usain Bolt? Beide. Usain heeft iets gebracht om te sprinten - hem in de gaten houden, zijn stijl is geweldig. En Mo is gewoon ... Ik ken Mo sinds zijn jongere dagen. Omdat hij de mini-marathon won, en toen hij naar St Mary's ging, was de Nike Air Max Command Bianche Marathon van Londen erbij betrokken. Dus we hebben zijn carrière zien ontwikkelen en we kenden zijn eerste coach heel goed. Dus het is gewoon leuk om te zien wat hij heeft gedaan.

Wie is de beste loper ooit? Oh Adidas Yeezy Boost 350 Donna jee ... Nou, natuurlijk kijken we allemaal naar Paula Radcliffe en wat ze heeft bereikt. Maar toen ik voor het eerst atletiek deed, keek ik op naar Diane Leather - de eerste vrouw die minder dan vijf minuten voor de mijl ging. Ik ontmoette haar toen ik het internationale team als reserve voor Engeland v Schotland maakte. Het duurde lang voordat de gebeurtenissen voor ons opkwamen, als vrouwen. Toen de 800 meter naar de Olympische Spelen in Rome ging, was ik eigenlijk de op twee na snelste in het land, maar Diane maakte het voor mij - en het was geweldig voor haar om een ??Olympische Spelen te maken. Sir Ranulph Fiennes Nike Free Run+ 5.0 Dames zou de oudste Brit kunnen worden om een ??afmattende "ultra-marathon" in de Sahara te voltooien.

Fiennes, de eerste persoon die zowel de noord- als de zuidpool bereikte, zal volgende maand proberen de Marathon Nike Air Max Tavas Womens des Sables te voltooien, met een autonomie van 156 mijl bij temperaturen boven 50 ° C.

De ontdekkingsreiziger, die dit weekend 71 wordt, loopt zes dagen lang het equivalent van een marathon per dag in een poging de oudste Brit te worden die de race be?indigt, die wordt omschreven als de zwaarste hardloopwedstrijd ter wereld.

Ondanks zijn fragiele gezondheid - Fiennes heeft twee hartaanvallen gehad, een dubbelhartige bypass en een kankeroperatie ondergaan, en heeft ook diabetes - hij is van plan de uitdaging aan te gaan ter ondersteuning van Marie Curie.

Vooruitlopend op de race zei hij dat hij hoopte £ 2,5 miljoen op te Nike Internationalist Womens halen voor de Britse liefdadigheidsinstelling. "Met nog maar een maand te gaan, zal er dit jaar geen cake of traktatie voor mijn verjaardag zijn," zei hij. "Ik heb zes maanden getraind en hoewel ik misschien Adidas Zx 500 Womens 71 ben, ben ik nog niet klaar om binnenkort te stoppen. Ik hoop dat als ik de oudste Brit word die het voltooit, ik veel geld zal ophalen voor Marie Curie. '