Witamy na Forum Polonii w Dallas!

stramme sko kan for

Polskie organizacje w Dallas, Polski Kosciol, Polonia w Texasie ... Polish organization in Dallas area / Polish Church

Moderator: kris_k

lasky1994

stramme sko kan for

Post autor: lasky1994 » pn gru 04, 2017 11:07 pm

"Jeg ved, det er en politimand," tilf?jer han, "men meget at finde den Adidas Superstar Herren rigtige sko er fors?g og fejl."

Selvf?lgelig kan vi ikke l?ne hver sko til at teste dem ud, men et trick, som Fitzpatrick antyder, pr?ver dine sko p? en l?berbutik om eftermiddagen, n?r dine f?dder har svulmet lidt fra at g? rundt om dagen. Under et maraton vil dine f?dder udvides, og s? stramme sko kan for?rsage problemer. Fitzpatrick foresl?r endog at g? i gang f?r du pr?ver dine sko ud.
Reklame

For selv at pr?ve nogle racerfly og at f? mere ekspertr?dgivning, leder jeg til Running Works butikken i London.

Den f?rste ting de g?r er at se p? mine f?dder. Jeg har gode buer, jeg bliver fortalt, hvilket er ideelt, hvis jeg planl?gger at b?re et lettere par sko. Hvis jeg Nike Air Pegasus 83 Mens l?b fladfod, siger Fitzpatrick, jeg ville virkelig brug for en sko med mere funktionel st?tte.

Derefter f?r de mig til at k?re p? en tredem?lle, se mig og sp?rg Nike Cortez Mens mig om, hvor hurtigt jeg l?ber. Min form, min st?rrelse og min hastighed er alle faktorer, der p?virker hvilken sko jeg skal b?re. Jo lettere en l?ber, jo mindre Nike Air Vapormax Womens kraft kolliderer i jorden, n?r de l?ber, jo mindre er kravet om at d?mpe. Men det handler ikke kun om v?gt. Hvis min krops kernen er st?rk og kan holde god form uden buckling, s? er det igen, at polstring er mindre et problem.

Butikens eksperter fort?ller mig, at de normalt r?dgiver folk, der vil k?re i mere end 3 timer 15 min. For at g? p? en sko med mere polstring, hovedsagelig fordi de vil v?re p? deres f?dder l?ngere, pounding jorden, hele tiden sende shockwaves gennem deres f?dder og op i benene.

Heldigvis Nike Air Max 2017 Donna passerer jeg al deres lethed og form test, og de ender med at anbefale mig en letv?gts racersko til marathonet, ligesom jeg havde h?bet p?. Alt jeg skal g?re Adidas Superstar Damen nu er at tage dem ud for et par tr?ningsbaner for at v?nne sig til dem f?r den store dag.