Witamy na Forum Polonii w Dallas!

ook wijsheid en vervulling bereiken

Polskie organizacje w Dallas, Polski Kosciol, Polonia w Texasie ... Polish organization in Dallas area / Polish Church

Moderator: kris_k

lasky1994

ook wijsheid en vervulling bereiken

Post autor: lasky1994 » pn gru 04, 2017 8:35 pm

Dit kan u in een van de twee richtingen leiden. Aan de ene kant kun je wanhopen. Als de spirituele voogden van de wereld zitten te kijken naar trashy TV, dan zijn we zeker allemaal ten dode opgeschreven, een hopeloze soort gevangen in een futloze haast naar vernietiging. Of Nike Air Max 2017 Herren je kunt troost putten uit hun alledaagsheid. Als de monniken zoals wij zijn, dan komt het erop neer dat we als de monniken zijn. Als ze een dieper inzicht in het leven kunnen Adidas Superstar Damen Rosa krijgen, maar toch hun zwakheden kunnen bevredigen, dan kunnen we misschien ook wijsheid en vervulling bereiken.
Advertentie

Ik vraag hem wat hij denkt. Zijn er overeenkomsten tussen wat hij heeft gevonden en de ervaring van atleten en recreatieve hardlopers? Hij zegt dat hij een televisieprogramma zag over mensen die trainden voor de marathon en hij werd aangemoedigd omdat hij zag dat ze vaak in de training zaten.

"Dit was hetzelfde", zegt hij. "Soms had ik ook een dip, dus het was goed om Nike Air Pegasus 83 Donna te zien dat ik er niet alleen was."

Nu vindt hij troost bij de beproevingen van beginnende marathonlopers. De 1000 dagen durende uitdaging is zo extreem om te doen, en toch is Nike Air Max Command Womens hier deze man die het heeft gedaan en nog steeds dezelfde twijfels heeft, dezelfde vragen heeft als ieder ander.

"Kijk," zegt hij, alsof hij mijn gedachten leest. "Iedereen moet Nike Air Pegasus 83 Womens iets vinden dat bij hen past, dat werkt met hun lichaam, met wat ze in dit leven doen. Ik heb ervoor gekozen om deze uitdaging aan te gaan. Maar het is slechts een van de vele verschillende paden naar dezelfde plek. "