Witamy na Forum Polonii w Dallas!

alla tua acconciatura

To miejsce dla wszystkich, ktorzy szukaja kontaktu z Polonia, chca sie przedstawic itd...

Moderator: kris_k

Banning

alla tua acconciatura

Post autor: Banning » pt lis 20, 2020 11:15 pm

Ik hield van het proces van het ontwerpen en met de hand maken van portemonnees - tassen die zowel mooi Sexy Abendkleider als praktisch zijn. Mijn collecties bevatten een reeks prints en kleuren, zowel in casual als formele ontwerpen. De steun die ik kreeg van mijn klanten was zo positief en ze vroegen om aangepaste stukken in zachtere kleurenpaletten voor hun bruidsfeesten en hun bruidslooks. Van daaruit waagde ik me aan de kunst van het maken van zijden bloemen, en vervolgens met draadwerk, en hier zijn we dan.

Voordat Jinger en ik elkaar ontmoetten, wisselden we veel sms'jes en telefoontjes uit. Ik probeerde naar haar hart te luisteren, wat moeilijk was omdat we elkaar nog niet persoonlijk hadden ontmoet. Ik bad dat ik een unieke jurk zou kunnen maken die haar dromen zou vervullen.

Ik maakte drie protype-jurken, pakte ze in en vloog naar Virginia om ze aan Jinger te onthullen. Die bijeenkomst wordt uitgezonden tijdens de première-aflevering van seizoen drie van Counting On (maandag 16 januari om 21.00 uur ET / 20.00 uur CT). Na vijf minuten met Jinger te hebben doorgebracht, vertelde ik de producer dat ik zonder enige twijfel wist welke van de drie jurken ze zou kiezen. Jinger probeerde ze allemaal en koos uiteindelijk degene die ik had voorspeld. Dat soort dingen gebeurt elke dag in mijn winkel, en ik geloof dat het het resultaat Korta Festkl?nningar is van gebed en Gods leiding.

Ellie: Wist Jinger precies wat ze wilde, of heb je haar geholpen om de voltooide jurk voor te stellen?
Renee: Ik vroeg Jinger om door foto's te scrollen en me vijf foto's te geven van looks die ze leuk vond, en door die vijf foto's kon ik beginnen met ontwerpen. Ze wist dat ze kant wilde. Ze wist dat ze een rok in A-lijn wilde, geen baljurk. Ze wilde niet dat het te prinsesachtig zou worden. En ze wist dat ze mouwen wilde, en natuurlijk bescheiden.

Nadat ik Jinger had ontmoet, was ik in staat om veranderingen aan te brengen en verfraaiingen aan de jurk toe te voegen. Jinger wist niet alle details van wat ik aan het doen was. Ze deelde haar hart met mij en sneed me toen los om mijn creatieve sappen te laten stromen.

Zowel Jinger als Jeremy wensten dat de jurk zou hebben wat ik noem een ??'trein die www.dylanqueen.ca geschikt is voor royalty's', gebaseerd op een bijbelvers dat Jeremy had geciteerd aan zijn aanstaande vrouw. Dat vers was Jesaja 6: 1 (... ik zag de Heer op een troon zitten, hoog en opgetild, en de sleep van Zijn kleed vulde de tempel). Toen Jinger de drie prototype-jurken probeerde, keek ze altijd naar de trein voordat ze naar de voorkant keek, dus ik wist dat dat haar hart was. Ik wilde dat de trein in het middelpunt van de belangstelling stond.

De jurk die Jinger koos, had een lange trein, maar ik wist dat ik hem echt uit het honkbalveld kon slaan als ik die trein nog langer kon verlengen. De verlenging kwam pas een paar weken voor de bruiloft samen.

De bruidsindustrie is de afgelopen tien jaar drastisch veranderd en ik denk dat dit komt doordat bruiden zich hebben ontwikkeld. Vrouwen stellen vraagtekens bij en herdefini?ren Vestidos de Novia Barcelona de huwelijkstradities die niet bij hen en hun waarden passen, evenals wat traditioneel van hen wordt verwacht. Bruiden willen een dag cre?ren die de perfecte uitdrukking is van zichzelf en hun partners, dus het is veel meer een persoonlijk evenement.

Mijn doel is om elke bruid te helpen een stuk of stukken te vinden die haar op persoonlijk niveau aanspreken, hetzij uit de collectie, hetzij door een op maat gemaakt stuk te ontwerpen dat past bij hun individuele stijl. Eerder ontvingen bruiden erfstukken van hun grootmoeders en moeders, maar ik heb in de loop der jaren ontdekt dat bruiden nu hun eigen tradities willen beginnen en hun eigen erfstukken willen vinden om een ??erfenis te cre?ren die ze kunnen doorgeven aan hun dochters.