Witamy na Forum Polonii w Dallas!

Pare informacji o forum

Ogolnie o tym forum

Moderator: kris_k

Awatar użytkownika
admin
Site Admin
Posty: 104
Rejestracja: pn sty 23, 2006 9:36 pm
Lokalizacja: Irving

Pare informacji o forum

Post autor: admin » pt lut 10, 2006 6:28 pm

Witam

1) Mamy nowe logo od 9 lutego, kto ma stare niech odswiezy strone
Dzieki kris_k, drzemie w Tobie wiele ukrytych talentow ;)

2) W niedziele 12 lutego ukaze sie ogloszenie o naszym forum w gazetce koscielnej. Oj bedzie ruch ;).
Ogloszenie zredagowala zona kris_ka, dzieki.
Dzieki rowniez wszystkim, ktorzy sie zlozyli na ten cel.

3) Dziala rowniez automatyczne logowanie. Wystarczy przy logowaniu zaznaczyc "Log me on automatically" i nie wylogowywac sie.
Niby proste i wszyscy wiedza, ale to tak ku pamieci....

Pozdrawiam

adminek

Awatar użytkownika
karollla
Posty: 19
Rejestracja: pn sty 30, 2006 6:20 pm
Lokalizacja: coppell,tx

Re: Pare informacji o forum

Post autor: karollla » pt lut 10, 2006 8:49 pm

ja tez bym sie zlozyla nawet, ale nikt mi nie powiedzial...a teraz to juz za pozno(ha!:))

Awatar użytkownika
arabella
Posty: 138
Rejestracja: ndz wrz 10, 2006 10:46 pm
Lokalizacja: the colony

Post autor: arabella » wt wrz 12, 2006 10:42 pm

dobrze by bylo jak bys wlaczyl funkje ze po zalogowaniu, wyswietla nieprzeczytane posty od ostatniej wizyty skraca to czas przegladania forum.
Ostatnio zmieniony ndz wrz 17, 2006 11:17 pm przez arabella, łącznie zmieniany 1 raz.
Obrazek

malinowa
Posty: 27
Rejestracja: śr lis 08, 2017 6:20 am

Re: Pare informacji o forum

Post autor: malinowa » śr lis 08, 2017 6:21 am

super :)

shilpa111
Posty: 18
Rejestracja: wt gru 12, 2017 5:33 am
Kontaktowanie:

Re: Pare informacji o forum

Post autor: shilpa111 » wt gru 19, 2017 12:12 am

hi friends
Forum are used in digital marketing.
In any forum website first regestration and go to mail check the information is correct or not
after login in your username and password then enter edit profile any URL link is submitted
after signature all are completed go to topics to choose any topic post it .
HACCP Cost in Iraq

HACCP in Bahrain

ameliadavies
Posty: 6
Rejestracja: pt sie 18, 2017 7:50 am

Re: Pare informacji o forum

Post autor: ameliadavies » czw gru 21, 2017 1:55 am

Automatic login is really good. It saves quite a lot time and No need to remember passwords also.

Odpowiedz

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości