Witamy na Forum Polonii w Dallas!

Badanie gruntu:)

Ogolnie o tym forum

Moderator: kris_k

Tomek89

Badanie gruntu:)

Post autor: Tomek89 » śr sty 06, 2016 8:11 am

Witam,

Mam na imię Tomek mam 26 lat i bardzo poważnie od dłuższego już czasu rozważam wyemigrowanie z Polski do USA a dokładnie do Texasu. Być może ktoś z użytkowników tego forum bądź mieszkańców będzie na tyle miły aby odpowiedzieć na moje pytania za co z góry dziękuje. Jestem inżynierem z kilkuletnim doświadczeniem (elektronika informatyka oraz mechanika) pracuję w Polskiej Filii dużej korporacji z USA i nie wykluczam po prostu zmiany miejsca na jakieś miasto w Texasie nie mniej jednak, gdyby mi się to nie udało w jakich miastach najszybciej można znaleźć dobra prace, oczywiście interesują mnie branże techniczne? Czy w branżach technicznych rynek jest przesycony czy też firmy poszukują wykwalifikowanych pracowników? Jak wyglądają sprawy finansowe średnie pensje/mieszkania/żywność? Jakie nastawienie maja mieszkańcy Texasu do obcokrajowców? Dodam tylko że znam język angielski w stopniu dobrym i cały czas go szlifuje. Jeśli chodzi o moje usposobienie do życia w kwestiach gospodarczych mam poglądy liberalne a w kwestiach obyczajowych bardzo konserwatywne jestem osobą bardzo wierząca czego się nie wstydzę jak tego typu sprawy odbierane są przez ludzi żyjących w Texasie? Na chwilę obecna wystarczy tych pytań nie chcę się rozpisywać:)

Jeszcze raz z góry dziękuje za odpowiedzi.
Pozdrawiam,
Tomek

Gość

Post autor: Gość » śr sty 06, 2016 5:40 pm

Tutaj NIKT sie nie wstydzi wiary. Ludzie maja w biurach Biblie .
Na razie jeszcze to jest OK bo liberalni zmienialja ten kraj na gorsze.
Zycze powodzenia. Jak ze sprawa pozwolenia na prace w USA ?

Tomek89

Post autor: Tomek89 » sob sty 09, 2016 1:14 pm