Witamy na Forum Polonii w Dallas!

Air Max 90 Homme

Ogolnie o tym forum

Moderator: kris_k

caicai2017

Air Max 90 Homme

Post autor: caicai2017 » wt gru 05, 2017 9:39 pm

Ten tweede, sprint overal. Wees een gek. Wees meedogenloos. Nike Air Max 90 Homme Noir Blijf bij je man of in je zone alsof je leven ervan afhangt.
Het derde ding is, kom niet te comfortabel. Je zit nog niet echt in het team.
Je hebt misschien het gevoel dat je het 'hebt gemaakt', maar dat is niet het geval. Zie je die jongens optrekken om te oefenen in mooie auto's? Lambos, Ferraris, Maybachs, wat dan ook. Asics Gel Lyte 3 Femme Ik was de man die in een busje werd opgepikt en achterin de faciliteit afgezet. Het is echt gemakkelijk om je in die 10 dagen op je gemak te voelen, vriendschappen Nike Air Max 90 Mens te sluiten en je een echt Adidas Superstar Uomo Nero lid van het team te voelen. Ze beginnen vriendschappen te sluiten met het hele team. Sommige jongens kunnen zelfs het gevoel geven dat ze Nike Air Max 90 Femme Rose echt lid zijn van het team. Maar het punt is dat je teamgenoten niet degene zijn die beslissingen over je roosteren maken, snap je?
Na mijn tweede 10-daagse periode van het jaar tekenden Nike Air Max Zero Femme de Hornets me voor de rest van het seizoen 2011-12. Maar ze haalden me niet terug in het laagseizoen.
Deze keer leidde mijn reis me verder dan Austin, Texas. Ik besloot om naar China te gaan. Maar daar zat ik in een plaats genaamd Foshan in een handvol games voor de Foshan Dralions.
GettyImages-461471032
Toen ik daar Asics Gel Lyte 5 Homme aankwam, raakte ik echt teleurgesteld. Ik was gefrustreerd over waar mijn carrière was. Ik heb een dag misschien gemolken. Maar ik besloot dat ik die kerels niet zo geweldig zou gaan vinden dat ze me iets schuldig waren. Ik ging daar niet spelen met de mentaliteit dat hun competitie inferieur was of iets dergelijks.
Ik ging daarheen Nike Air Max 90 Femme alsof ik vecht omdat ik niet weet wie ernaar kijkt. Ik weet niet of New Orleans nog steeds mijn voortgang bijhoudt of dat een ander team erover denkt Nike Air Max 2017 Womensom een ??man als ik te contracteren.Asics Gel Lyte 3 Homme Ik zal laten zien wie kijkt hoe ik op tegenspoed reageer.
Ik zeg je wel dat China een cultuurschok was. Ik was er slechts anderhalve maand, maar toch. Alles was anders. Alles.
Mijn team heeft de playoffs gemist en ben in februari teruggegaan naar de Verenigde Staten.