Witamy na Forum Polonii w Dallas!
Co zorganizować dla pracowników?
Moderator: kris_k
Re: Co zorganizować dla pracowników?
Takie eventy integracyjne są zawsze dobrą sprawą. Dzięki za polecenie, stronka może się kiedyś przydać.
Wojna jest straszną rzeczą. Ale dzięki niej możesz się bardzo wiele nauczyć o życiu i ludziach.A przede wszystkim o sobie. Na wojnie szybko się dorasta. Człowiek przekonuje się, z jakiej gliny jest ulepiony.
Re: Co zorganizować dla pracowników?
Ciekawy pomysł na event firmowy, ale żeby wszystko było przygotowane idealnie lepiej zlecić to fachowcom. Jeśli szukasz firmy która wypożycza nagłośnienie, oświetlenie i zapewnia fachową obsługę techniczną to zerknij sobie na ofertę firmy http://dobrydzwiek.pl/ . Takie przygotowania wymagają sporo czasu, a doświadczeni fachowcy zajmą się tym dokładnie.
Re: Co zorganizować dla pracowników?
Najlepiej zorganizować im jakąś fajną imprezę po prostu 

Re: Co zorganizować dla pracowników?
Impreza dla pracowników, to jest to 

Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości